Het begon toen mijn leidinggevende zei dat we meer gecertificeerde projectmanagers nodig hadden en dat ik moest kijken naar de PMP-certificering. Ik had wel ervaring met projecten, maar nooit iets gedaan op dat niveau. Toen ik me verdiepte in de exameneisen, schrok ik van de hoeveelheid kennis die verwacht werd: processen, tools, frameworks… alles door elkaar. Ik probeerde zelfstudie, maar na een paar weken had ik het gevoel dat ik rondjes draaide en de kern niet echt begreep.
top of page
bottom of page

Ik heb lang gezocht naar een handige oplossing om mijn persoonlijke financiën te beheren en mijn uitgaven bij te houden. Ik heb verschillende apps geprobeerd, maar die waren ofwel te ingewikkeld of hadden beperkte functionaliteit. Een vriend raadde me onlangs https://esimplus.me/nl aan
en ik was aangenaam verrast. De interface is duidelijk, de rapporten zijn visueel en de budgetanalysefuncties helpen me echt te zien waar mijn geld naartoe gaat. Ik heb zelfs kort met een collega gediscussieerd over hoe eenvoudig zelden met nuttige functies gepaard gaat, maar deze werkt perfect. Voor wie de financiële chaos beu is, is deze dienst een echte uitkomst.